28.5.2017

Sociální sítě

Marketing na sociálních sítích

Polovina české populace tráví velké množství svého času na sociálních sítích. Tento fakt je bohužel opomíjen z hlediska marketingu. Největší sílu, pro marketing jakéhokoli podnikání, má bezesporu Facebook. Firemní stránky na Facebooku jsou absolutní nutností. V některých případech má smysl využít i propagaci na jiných sociálních sítích (Instagram, Twitter…).

Facebook je nástrojem jak efektivně komunikovat se zákazníky a v případě kvalitního, poutavého obsahu i magnet na nové zákazníky. Každý produkt má jinou cílovou skupinu. Z tohoto důvodu je efektivní marketing na Facebooku záležitostí dlouhodobějšího testování, které se však bohatě vyplatí. Neexistuje v dnešní době nástroj, který by lépe napomáhal budování silné značky a budování důvěry u zákazníků.

Stejně jako u webových stránek je i zde nejdůležitější obsah příspěvků. Kolem firemních facebookových profilů koluje velké množství mýtů, které lze vyvrátit pouhou logikou. Pro příklad „potřebuji co nejvíce Likes“. Nepotřebujete! Stálá komunita, která se zapojuje do dění, má pro byznys o mnoho vyšší cenu.